Opis:
Na sprzedaż SCAR VPR - pełen zestaw fabryczny: pudełko, magazynek, kłódka.
Gwarancja do września '26. Przebieg dokładnie 60szt. (PMC) - użyty do sesji zdjęciowej :)
Zdjęcia w dużej rozdzielczości mogę wysłać na mail. Oglądać można we Wrocławiu.
FNH SCAR 15P VPR 7.5" – Specyfikacja techniczna
✔ Producent: FN Herstal (FNH USA)
✔ Model: SCAR 15P VPR
✔ Kaliber: 5.56×45mm NATO
✔ Długość lufy: 7,5 cala (191 mm)
✔ Długość całkowita: 505 mm (ok. 19,9")
✔ Mechanizm działania: Półautomatyczny, system gazowy z krótkim skokiem tłoka
✔ Pojemność magazynka: Standardowe magazynki STANAG 30-nabojowe
✔ Szyna montażowa: Pełna szyna Picatinny (góra, boki i dół)
✔ Kolba: Brak kolby (pistol)
✔ Chwyt: Ergonomiczny chwyt pistoletowy
✔ Gwint lufy: 1/7" RH
✔ Materiał: Konstrukcja aluminiowa z polimerowymi elementami
✔ Waga: Około 3,1 kg
SCAR 15P VPR to skrócona, pistoletowa wersja FN SCAR, zaprojektowana głównie do użytku cywilnego i strzelectwa sportowego. Dzięki systemowi tłokowemu charakteryzuje się wysoką niezawodnością i mniejszym zabrudzeniem mechanizmu w porównaniu do klasycznych systemów gazowych DI (direct impingement).
Gwarancja do września '26. Przebieg dokładnie 60szt. (PMC) - użyty do sesji zdjęciowej :)
Zdjęcia w dużej rozdzielczości mogę wysłać na mail. Oglądać można we Wrocławiu.
FNH SCAR 15P VPR 7.5" – Specyfikacja techniczna
✔ Producent: FN Herstal (FNH USA)
✔ Model: SCAR 15P VPR
✔ Kaliber: 5.56×45mm NATO
✔ Długość lufy: 7,5 cala (191 mm)
✔ Długość całkowita: 505 mm (ok. 19,9")
✔ Mechanizm działania: Półautomatyczny, system gazowy z krótkim skokiem tłoka
✔ Pojemność magazynka: Standardowe magazynki STANAG 30-nabojowe
✔ Szyna montażowa: Pełna szyna Picatinny (góra, boki i dół)
✔ Kolba: Brak kolby (pistol)
✔ Chwyt: Ergonomiczny chwyt pistoletowy
✔ Gwint lufy: 1/7" RH
✔ Materiał: Konstrukcja aluminiowa z polimerowymi elementami
✔ Waga: Około 3,1 kg
SCAR 15P VPR to skrócona, pistoletowa wersja FN SCAR, zaprojektowana głównie do użytku cywilnego i strzelectwa sportowego. Dzięki systemowi tłokowemu charakteryzuje się wysoką niezawodnością i mniejszym zabrudzeniem mechanizmu w porównaniu do klasycznych systemów gazowych DI (direct impingement).